ტრენინგი თემაზე ,, თანამშრომლობითი პროექტების დაგეგმვა და მართვა eTwinning Plus ფარგლებში." 1.ჩატარების პერიდი/ თარიღი 28.10.2013-01.11.2013 2.ჩატარების ადგილი. წყალტუბო, სასტუმრო 3.აქტივობის ორგანიზატორი მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. 4.მიზნობრივი ჯგუფი. საჯარო სკოლის პედაგოგები. 5. აქტივობის მიზანი საქართველოს სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, პედაგოგებმა შეისწავლონ სასწავლო და თანამშრომლობითი პროექტების დაგეგმა და მართვა, პარტნიორების მოძიება eTwinning Plus პლატფორმაზე. 6. აქტივობის დეტალური აღწერა
ტრენინგის პირველ დღეს მონაწილეები გავემგზავრეთ წყალტუბოში და განვთავსდით სასტუმროში. შემდეგ შევიკრიბეთ სააქტო დარბაზში, სადაც ტრენინგის ადმინისტრატორმა გაგვაცნო ტრენინგის მიზნები და წარადგინა eTwinning Plus-ის პროგრამა. საერთო პრეზენტაციის შემდეგ გავიყავით სამუშაო ჯგუფებად და განვაგრძეთ მუშაობა აუდიტორიებში, სადაც მასწავლებელთა სახლის ტრენერი ხათუნა ციხელაშვილი წარუძღვა ტრენინგს.ვისაუბრეთ პროექტების გამოცდილების პოზიტიურ და ნეგატიურ მხარეებზე, გამოვყავით კარგი და ცუდი მხარეები , დღის ბოლოს შევაჯამეთ გავლილი ტრენინგი და შევავსეთ თვითშფასების დიაგრამა.
მეორე დღეს განვიხილეთ იდეების შეფასება, შეფასების კრიტერიუმები და ინდიკატორები,იდეების გაზიარების/ გავრცელების გზები და ინსტრუმენტები,საგანმანათლებლო პროექტის დანიშნულება და მაგალითები; საგანმანათლებლო პროექტების ეტაპები, პროექტის ფასილიტატორისა და მონაწილე მასწავლებლის ფუნქციები; პარტნიორთა მოძიების გზები და ფორმები.
მესამე დღეს განვიხილეთ თანამშრომლობითი პროექტები: რა სარგებლობა მოაქვს მოსწავლეებისა და მასწავლებლბისთვის. შევისწავლეთ ევროკავშირის საკვანძო კომპეტენციები და გამოვყავით პროექტის მიზნები; ვისაუბრეთ საფრთხეებზე პროექტზე მუშაობის დროს; რა საშუალებით შეიძლება წარვადგინოთ პროექტი სკოლაში. დღის ბოლოს შევაჯამეთ გავლილი მასალა და შევავსეთ თვითშეფასების ფორმები.მეოთხე დღეს შევიკრიბეთ სააქტო დარბაზში და მივიღეთ დაწვრილებითი ინფორმაცია eTwinning Plus-ის შესახებ, მოვისმინეთ პროექტის ფარგლებში პოლონეთში ნამყოფი პედაგოგების პრეზენტაციები და გავემგზავრეთ ადგილობრივ სკოლებში კომპიუტერულ ლაბორატორიებში პრაქტიკული სამუშაოსთვის. ვიმუშავეთ eTwinning Plus-ის პორტალზე , დაწვრილებით განვიხილეთ და პრაქტიკულად შევასრულეთ პარტნიორების მოძიების და პროექტში თანამონაწილეობის ხერხები.
ტრენინგი მომდინარეობდა ინტერაქტიული და ჯგუფური მუშაობის ფონზე, გაჯერებული სხვადასხვა სახის პრაქტიკული აქტივობებით.
მეოთხე დღეს შევიკრიბეთ სააქტო დარბაზში და მივიღეთ დაწვრილებითი ინფორმაცია eTwinning Plus-ის შესახებ, მოვისმინეთ პროექტის ფარგლებში პოლონეთში ნამყოფი პედაგოგების პრეზენტაციები და გავემგზავრეთ ადგილობრივ სკოლებში კომპიუტერულ ლაბორატორიებში პრაქტიკული სამუშაოსთვის. ვიმუშავეთ eTwinning Plus-ის პორტალზე , დაწვრილებით განვიხილეთ და პრაქტიკულად შევასრულეთ პარტნიორების მოძიების და პროექტში თანამონაწილეობის ხერხები.
ტრენინგი მომდინარეობდა ინტერაქტიული და ჯგუფური მუშაობის ფონზე, გაჯერებული სხვადასხვა სახის პრაქტიკული აქტივობებით.
.8.მნიშვნელობის დასაბუთება ტრენინგში მონაწილეობა ჩემთვის უაღრესად მნიშვნელოვანი იყო. ტრენინგის დახმარებით ჩემი ზედაპირული ცოდნა ამ საკითხებთან დაკავშირებით უფრო საფუძვლიანი გახდა, დავრწმუნდი სასწავლო პროექტების სასწავლო პროცესში ჩართვის აუცილებლობაში. მივხვდი, რომ მასწავლებელს სჭირდება მუდმივ დინამიკაში ყოფნა, რათა არ შეჩერდეს მისი პროფესიული ზრდა - განვითარება. ტრენინგის დასრულების შემდეგ გავაცნობიერე სასწავლო პროექტების გამოყენების მნიშვნელობა თანამედროვე,კონსტრუქტივისტულ პედაგოგიურ მიდგომებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესში; ამ ტრენინგზე მიღებული ცოდნის საშუალებით შევძლებ დავგეგმო და ვმართო პროექტები, ასევე ვიპოვო თანამოაზრეები და ჩავერთო საერთაშორისო პროექტეში. აუცილებლედ გავუზიარებ მოღებულ ცოდნას კოლეგებს და დავეხმარები პროექტების განხორციელებაში. მაკა თხელიძე
ტრენინგი თემაზე ,, თანამშრომლობითი პროექტების დაგეგმვა და მართვა eTwinning Plus ფარგლებში."
ReplyDelete1.ჩატარების პერიდი/ თარიღი
28.10.2013-01.11.2013
2.ჩატარების ადგილი.
წყალტუბო, სასტუმრო
3.აქტივობის ორგანიზატორი
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.
4.მიზნობრივი ჯგუფი.
საჯარო სკოლის პედაგოგები.
5. აქტივობის მიზანი
საქართველოს სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, პედაგოგებმა შეისწავლონ სასწავლო და თანამშრომლობითი პროექტების დაგეგმა და მართვა, პარტნიორების მოძიება eTwinning Plus პლატფორმაზე.
6. აქტივობის დეტალური აღწერა
ტრენინგის პირველ დღეს მონაწილეები გავემგზავრეთ წყალტუბოში და განვთავსდით სასტუმროში. შემდეგ შევიკრიბეთ სააქტო დარბაზში, სადაც ტრენინგის ადმინისტრატორმა გაგვაცნო ტრენინგის მიზნები და წარადგინა eTwinning Plus-ის პროგრამა. საერთო პრეზენტაციის შემდეგ გავიყავით სამუშაო ჯგუფებად და განვაგრძეთ მუშაობა აუდიტორიებში, სადაც მასწავლებელთა სახლის ტრენერი ხათუნა ციხელაშვილი წარუძღვა ტრენინგს.ვისაუბრეთ პროექტების გამოცდილების პოზიტიურ და ნეგატიურ მხარეებზე, გამოვყავით კარგი და ცუდი მხარეები , დღის ბოლოს შევაჯამეთ გავლილი ტრენინგი და შევავსეთ თვითშფასების დიაგრამა.
მეორე დღეს განვიხილეთ იდეების შეფასება, შეფასების კრიტერიუმები და ინდიკატორები,იდეების გაზიარების/ გავრცელების გზები და ინსტრუმენტები,საგანმანათლებლო პროექტის დანიშნულება და მაგალითები; საგანმანათლებლო პროექტების ეტაპები, პროექტის ფასილიტატორისა და მონაწილე მასწავლებლის ფუნქციები; პარტნიორთა მოძიების გზები და ფორმები.
მესამე დღეს განვიხილეთ თანამშრომლობითი პროექტები: რა სარგებლობა მოაქვს მოსწავლეებისა და მასწავლებლბისთვის. შევისწავლეთ ევროკავშირის საკვანძო კომპეტენციები და გამოვყავით პროექტის მიზნები; ვისაუბრეთ საფრთხეებზე პროექტზე მუშაობის დროს; რა საშუალებით შეიძლება წარვადგინოთ პროექტი სკოლაში. დღის ბოლოს შევაჯამეთ გავლილი მასალა და შევავსეთ თვითშეფასების ფორმები.მეოთხე დღეს შევიკრიბეთ სააქტო დარბაზში და მივიღეთ დაწვრილებითი ინფორმაცია eTwinning Plus-ის შესახებ, მოვისმინეთ პროექტის ფარგლებში პოლონეთში ნამყოფი პედაგოგების პრეზენტაციები და გავემგზავრეთ ადგილობრივ სკოლებში კომპიუტერულ ლაბორატორიებში პრაქტიკული სამუშაოსთვის. ვიმუშავეთ eTwinning Plus-ის პორტალზე , დაწვრილებით განვიხილეთ და პრაქტიკულად შევასრულეთ პარტნიორების მოძიების და პროექტში თანამონაწილეობის ხერხები.
ტრენინგი მომდინარეობდა ინტერაქტიული და ჯგუფური მუშაობის ფონზე, გაჯერებული სხვადასხვა სახის პრაქტიკული აქტივობებით.
მეოთხე დღეს შევიკრიბეთ სააქტო დარბაზში და მივიღეთ დაწვრილებითი ინფორმაცია eTwinning Plus-ის შესახებ, მოვისმინეთ პროექტის ფარგლებში პოლონეთში ნამყოფი პედაგოგების პრეზენტაციები და გავემგზავრეთ ადგილობრივ სკოლებში კომპიუტერულ ლაბორატორიებში პრაქტიკული სამუშაოსთვის. ვიმუშავეთ eTwinning Plus-ის პორტალზე , დაწვრილებით განვიხილეთ და პრაქტიკულად შევასრულეთ პარტნიორების მოძიების და პროექტში თანამონაწილეობის ხერხები.
ტრენინგი მომდინარეობდა ინტერაქტიული და ჯგუფური მუშაობის ფონზე, გაჯერებული სხვადასხვა სახის პრაქტიკული აქტივობებით.
.8.მნიშვნელობის დასაბუთება
ტრენინგში მონაწილეობა ჩემთვის უაღრესად მნიშვნელოვანი იყო. ტრენინგის დახმარებით ჩემი ზედაპირული
ცოდნა ამ საკითხებთან დაკავშირებით უფრო საფუძვლიანი გახდა, დავრწმუნდი სასწავლო პროექტების სასწავლო პროცესში ჩართვის აუცილებლობაში.
მივხვდი, რომ მასწავლებელს სჭირდება მუდმივ დინამიკაში ყოფნა, რათა არ შეჩერდეს მისი პროფესიული ზრდა - განვითარება.
ტრენინგის დასრულების შემდეგ გავაცნობიერე სასწავლო პროექტების გამოყენების მნიშვნელობა თანამედროვე,კონსტრუქტივისტულ პედაგოგიურ
მიდგომებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესში;
ამ ტრენინგზე მიღებული ცოდნის საშუალებით შევძლებ დავგეგმო და ვმართო პროექტები, ასევე ვიპოვო თანამოაზრეები და ჩავერთო საერთაშორისო პროექტეში. აუცილებლედ გავუზიარებ მოღებულ ცოდნას კოლეგებს და დავეხმარები პროექტების განხორციელებაში.
მაკა თხელიძე