argveTis sajaro skola
silabusi
I klasi
Maswavlebelimaka TxeliZe
sagani: maTematika
¹
|
gakveTilis
Tematika
|
saaTebis
r-ba
|
Catarebis
dro
|
resursebi
|
gakveTilis
tipi da aqtivobebi
|
miznebi
da amocanebi
|
mosalodneli
Sedegebi
|
Sefasebis
komponentebi
|
1.
|
ramdenia? davTvaloT.saganTa Tvisebebi: feri,
forma, zoma.
|
1
|
15//09
|
lurJi,
wiTeli da yviTeli feris buStebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.saxelmZRvaneloze
muSaoba
|
moswavlem
iswavlos saganTa Sedareba Tvisebrivi maxasiaTeblebis mixedviT. varaudis gamoTqmis cvevis
daufleba. sagnis rigis dasaxelebis unaris gamomuSaveba.
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
safuZvlis Cayra saazrovno unar- Cevebis gamomuSavebisaTvis.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
2.
|
ramdenia?saganTa Tvisebebi: feri, forma,
zoma
|
1
|
16/09
|
kubebi didi zomis: 3 wiTeli. 3 mwvane, patara zomis : 1 lurji
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
|
moswavlem
iswavlos saganTa Sedareba Tvisebrivi maxasiaTeblebis mixedviT
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
safuZvlis
Cayra saazrovno unar- Cevebis gamomuSavebisaTvis.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
3.
|
imdenive. meti. naklebi
|
1
|
19/09
|
foTlebi.feradi
buStebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
|
moswavlem
SeZlos saganTa gaerTianeba maTi Tvisebrivi maxasiaT. mixedviT
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
safuZvlis
Cayra sakomunikacio unar-Cvevbis gamomuSavebisaTvis
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
4.
|
romelia pirveli?
|
1
|
20/09
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
|
moswavlem
SeZlos saganTa gaerTianeba maTi Tvisebrivi maxasiaT. mixedviT
|
მათ. I.4. მოსწავლეს შეუძლია
რაოდენობების შეფასება და შედარება.saazrovno unar-Cvevebis gamomuSaveba
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
5.
|
wina, momdevno
|
1
|
21/09
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
|
moswavlem
SeZlos saganTa gaerTianeba maTi Tvisebrivi maxasiaT. mixedviT, maT Soris
sesabamisobis moZebna
sagnis
rigir dasaxelebis unaris gamomuSaveba
|
მათ. I.4. მოსწავლეს შეუძლია
რაოდენობების შეფასება და შედარება.saazrovno unar-Cvevebis gamomuSaveba
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
6.
|
zemoT,
qvemoT,marjvniv, marcxniv
|
1
|
22/09
|
saxelmZRvanelo
Tabaxis
furclebi, webo, makrateli
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
|
obieqtTa
urTierTmdebareobis amocnobis unaris ganviTareba
|
მათ. I.7. მოსწავლეს შეუძლია
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების გამოსახვა და ობიექტთა ურთიერთმდებარეობის
ამოცნობა.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
7.
|
metia, naklebia, ramdeniT?
|
1
|
23/09
|
saxelmZRvanelo
muyaosagan
gamoWrili geometriuli figu rebi. kompiuteri
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
|
moswavleebma unda SeZlon kanonzomierebis
dadgena. Tvlis gamoyenebiT an dawvrilebit raodenobebis Sedareba
|
მათ. I.4. მოსწავლეს შეუძლია
რაოდენობების შეფასება და შედარება.
SeZlon
SeZenili codnis gamoyeneba, gaaerTianon jgufSi sagnebi saerTo niSnis mixedviT
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
8.
|
ricxvebi
1 dan 10 mde,
ricxvi
1. erTze meti
|
2
|
26/09
27/09
|
saxelmZRvanelo
sxvadasxva
saxis geometriuli figurebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samusao rveuli
|
raodenobis
Sesabamisi ricxvis dasaxeleba 1-is wera, erTze meti raodenobis miTiTeba
|
მათ. I.1. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და
რაოდენობები.saganTa raodenobasTan
ricxv 1- is Sesabamisoba
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
9.
|
1,2
|
3
|
28.09
29..09
30.09
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samusao rveuli
|
mocemuli
ricxvis Sesabamisi raodenobis miTiTeba, ricxvebis Cawera da wakiTxva
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
10.
|
1,2,3
|
3
|
3.10
4.10
5.10
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samusao rveuli
|
mocemuli
ricxvis Sesabamisi raodenobis miTiTeba, im grovis miTiTeba romelSic 1,2 an 3
sagania, ricxvis Cawera da wakiTxva. asaxelebs mocemuli ricxvis wina da
momdevno ricxvs
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია
რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
11.
|
davumatoT
gamovakloT
|
2
|
6.10
7.10
|
saxelmZRvanelo
Tabaxis
firclebi, feradi fanqrebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samusao rveuli
|
damatebisa
da gamoklebis dakavSireba TvlasTan,an raime modelTan
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
12.
|
samkuTxedi
|
2
|
10.10
11.10
|
saxelmZRvanelo
Tabaxis
furclebi, webo, makrateli
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
|
amoicnobs
samkuTxeds yofiT sagnebSi, SearCevs mis models modelTa grovidan, aRwers
samkuTxeds,asaxelebs wveroebis raodenobas
|
მათ. I.6. მოსწავლეს
შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
13.
|
1,2,3,4
|
2
|
12.10
13.10
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samusao rveuli
|
mocemuli
ricxvis Sesabamisi raodenobis miTiTeba, im grovis miTiTeba , romelSic
1,2,3,an 4 sagania, ricxvis Cawera da wakiTxva
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
14.
|
mivumatoT
gamovakloT
|
2
|
17.10
18.10
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
TvlasTan
an modelTan dakavSirebiT 4-is farglebSi mimateba, gamokleba (gazrda
Semcireba)
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
15.
|
oTxkuTxedi,
wre
|
3
|
19.10
20.10
21.10
|
saxelmZRvanelo
Tabaxis
furclebi, webo, makrateli
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
amoicnobs
oTxkuTxeds yofiT sagnebSi, poulobs mis models grovidan, aRwers asaxelebs
figuris elementebs,amoicnobs wres yofiT sagnebSi, poulobs mis models modelTa
grovidan,aRwers
|
მათ. I.6. მოსწავლეს
შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
16.
|
1,2,3,4,5
|
2
|
24.10
25.10
|
saxelmZRvanelo
patara
zomis misawebebeli furclebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
mocemuli
ricxvis Sesabamisi raodenobis miTiTeba, im grovis miTiTeba , romelSic 1,2,3,
4 an 5 sagania, ricxvis Cawera da wakiTxva. asaxelebs saganTa rigs
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია
რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
17.
|
xuTkuTxedi
|
3
|
26.10
27.10
28.10
|
saxelmZRvanelo
Tabaxis
furclebi, webo, makrateli
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
amoicnobs
xuTkuTxeds figuraTa grovidan, aRwers asaxelebs elementebs
|
მათ. I.6. მოსწავლეს
შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
18. v
|
viyenebT
maTematikur niSnebs: >,<, da =
|
3
|
31.10
1.11
2.11
|
saxelmZRvanelo,
samuSao rveuli
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
ricxvebs
Soris mimarTebis Cawera Sesabamisi ricxvebis gamoyenebiT, maTematikuri
niSnebis gamoyenebis unaris ganviTareba, gamosaxulebis Sedareba metobisa da
naklebobis nisnis gamoyenebiT. tolobisa da utolobis cnebebis aRwera
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებებi
მათ. I.4. მოსწავლეს შეუძლია
რაოდენობების შეფასება და შედარება.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
19. m
|
mravalkuTxedebi
|
3
|
3.11
4.11
7.11
|
saxelmZRvanelo
Tabaxis
furclebi, webo, makrateli
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
yofiT
sagnebSi sxvadasxva saxis mravalkutxedis amocnoba, dasaxeleba aRwera
|
მათ. I.6. მოსწავლეს
შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
20.
|
davumatoT
gamovakloT
|
2
|
8.11
9.11
|
saxelmZRvanelo
saTvleli
Cxirebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
5-is
farglebSi damatebis da gamoklebis Sedegis aRwera sxvadasxva konteqstSi
(gazrda Semcireba)
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
21.
|
ricxvebi
1,2,3,4,5,6,7
|
2
|
10.11
11.11
|
saxelmZRvanelo
baraTebi
ricxvebiT 1 2 3 4 5 6
|
1.aqtiuri samuSao
2. saxelmZRvaneloze muSaoba
3. samuSao rveuli
|
raodenobis ( rigis)
Sesabamisoba ricxvTan , ricxvebis Cawera da wakiTxva , sagnis rigis miTiTeba
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია
რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
22.
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
1
|
14.11
|
saxelmZRvanelo
baraTebi
cifrebiT 1 2 3 4 5 6 7
|
1.aqtiuri samuSao
2. saxelmZRvaneloze muSaoba
3. samuSao rveuli
|
raodenobis ( rigis)
Sesabamisoba ricxvTan , ricxvebis Cawera da wakiTxva, 9-is farglebSi Sekreba-gamokleba
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
23.
|
wina
ricxvi, momdevno ricxvi
|
3
|
15.11
16.11
17.11
|
saxelmZRvanelo
baraTebi
cifrebiT 1 2 3 4 5 6 7
|
1.aqtiuri samuSao
2. saxelmZRvaneloze muSaoba
3. samuSao rveuli
|
mocemuli ricxvis wina ricxvis,
momdevno ricxvis dasaxeleba, TvlasTan SekrebasTan dasaxeleba
|
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია
რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
24.
|
SevadaroT
mimdevrobebi
|
2
|
18.11
21.11
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri samuSao
2. saxelmZRvaneloze muSaoba
3. samuSao rveuli
|
erTnairi
sagnebiT warmodgenili ori mimdevrobis Sedareba, ganlagebis wesis Sedareba
|
მათ. I.5. მოსწავლეს შეუძლია განავრცოს, წარმოადგინოს და
ერთმანეთს შეადაროს საგნების პერიოდული განლაგებები (მიმდევრობები).
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
25.
|
SevavsoT
mimdevrobebi
|
2
|
22.11
24.11
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri samuSao
2. saxelmZRvaneloze muSaoba
3. samuSao rveuli
|
mocemuli
fragmentis mixedviT mimdevrobis Ria poziciis Sevseba
|
მათ. I.5. მოსწავლეს შეუძლია განავრცოს, წარმოადგინოს და
ერთმანეთს შეადაროს საგნების პერიოდული განლაგებები (მიმდევრობები).
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
26.
|
gaizarda
Tu Semcirda?
|
3
|
25.11
28.11
29.11
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri samuSao
2. saxelmZRvaneloze muSaoba
3. samuSao rveuli
|
Sekreba-gamoklebis
TvalsaCinod demonstrirebis, gansxvavebis aRniSvnis unaris gamomuSaveba
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
27.
|
ricxvebi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
|
3
|
30.11
1.12
2.12
|
saxelmZRvanelo
baraTebi
cifrebiT 1 2 3 4 5 6 7 8 9
|
1.aqtiuri samuSao
2. saxelmZRvaneloze muSaoba
3. samuSao rveuli
|
rigis (raodenobis) Sesabameba ricxvTan , ricxvis Cawera da wakiTxva, Sedareba, Sekreba gamokleba 10-is
farglebSi
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
28.
|
ricxvi 0
|
3
|
5.12
6.12
7.12
|
saxelmZRvanelo
baraTebi
cifrebiT
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
0
is Cawera wakiTxva adekvaturi gamoyeneba
|
მათ. I.1. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
29.
|
nulis
Tvisebebi nulis mimateba da gamokleba
|
2
|
8.12
9.12
|
saxelmZRvanelo
baraTebi
cifrebiT 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ,9,
|
1.aqtiuri samuSao
2. saxelmZRvaneloze muSaoba
3. samuSao rveuli
|
nulis adekvaturi
gamoyeneba, nulis Tvisebebi Sekrebisa da gamoklebisas
|
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია
რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
30.
|
Sesakrebebi
jami
|
2
|
12.12
13.12
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri samuSao
2. saxelmZRvaneloze muSaoba
3. samuSao rveuli
|
Sekrebis
Tvisebebis gamoyeneba
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
31.
|
gamovakloT
1
gamovakloT
2
|
2
|
14.12
15.12
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri samuSao
2. saxelmZRvaneloze muSaoba
3. samuSao rveuli
|
Sekreba
gamoklebis operaciebis dakavSirebaTvlis an modelebis gamoyenebiT
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
32.
|
amovxsnaT
amocanebi
damatebiTi
amocanebi
|
3
|
16.12
19.12
20.12
|
saxelmZRvanelo
lurji
da wiTeli saTvleli Cxirebi. muyaos kolofebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekreba
gamoklebis Tvisebebis gamoyeneba, ricxvebis Sedareba, figuraTa amocnoba
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
მათ. I.4. მოსწავლეს შეუძლია
რაოდენობების შეფასება და შედარება.
მათ. I.6. მოსწავლეს
შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
33.
|
TamaSi
“ vin iqneba pirveli?”
|
1
|
21.12
|
saxelmZRvanelo
lurji
da wiTeli saTvleli Cxirebi. muyaos kolofebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
ricxvebis
modelebis gamoyenebiT 10-is miRebis sxvadasxva xerxis gamoyeneba
|
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია
რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
34.
|
mivumatoT
3
gamovakloT
3
|
2
|
22.12
23.12
|
saxelmZRvanelo
lurji
da wiTeli saTvleli Cxirebi. muyaos kolofebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekreba-gamoklebis Sesruleba da aRwera sxvadasva konteqstSi
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
35.
|
damatebiTi
amocanebi
|
3
|
16.01
17.01
18.01
|
saxelmZRvanelo
lurji
da wiTeli saTvleli Cxirebi. muyaos kolofebi, Tabaxi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekreba-gamoklebis
Sesruleba da aRwera sxvadasxva konteqstSi
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
ათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
მათ. I.4. მოსწავლეს შეუძლია
რაოდენობების შეფასება და შედარება
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
36
|
mivumatoT
4
gamovakloT
4
|
4
|
19.01
20.01
23.01
24.01
|
saxelmZRvanelo
lurji
da wiTeli saTvleli Cxirebi. muyaos kolofebi, Tabaxi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekreba-gamoklebis
Sesruleba da aRwera sxvadasxva konteqstSi
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
37
|
ramdeniT
metia?
ramdeniT
naklebia?
|
5
|
25.01
26.01
27.01
30.01
31.01
|
saxelmZRvanelo
lurji
da wiTeli saTvleli Cxirebi. muyaos kolofebi, Tabaxi, baraTebi ricxvebiT
1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekreba-gamiklebis
operaciebis dakavSireba Sedegebis SefasebasTan
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
38
|
Sekrebis
Tvisebebi
|
5
|
1.02
2.02
3.02
6.02
7.02
|
saxelmZRvanelo
lurji
da wiTeli saTvleli Cxirebi. muyaos kolofebi, Tabaxi, baraTebi ricxvebiT
1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekrebis
Tvisebebis gamoyeneba moqmedebis Sesrulebisas
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
39
|
gamoklebis
Tvisebebi
|
5
|
8.02
9.02
10.02
13.02
14.02
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
Cxirebi an asanTis Rerebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
gamoklebis
Tvisebebis gamoyeneba moqmedebis sesrulebisas
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
40
|
aTeuli
|
4
|
15.02
16.02
17.02
20.02
|
saxelmZRvanelo
sxvadasxva
feris saTvleli Cxirebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
ricxvebi
20-mde, dakavsireba TvlasTan. raodenobasTan. ricxvSi aTeulis gamoyofa
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია
რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
41
|
ricxvebi
11-dan 20 mde
|
3
|
21.02
22.02
23.02
|
saxelmZRvanelo
sxvadasxva
feris saTvleli Cxireb
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
ricxvebi
20-mde, Tvla , saxeldeba, wina da momdevno ricxvebi
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია
რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
42
|
amovxsnaT
amocanebi
|
4
|
24.02
27.02
28.02
29.02
|
saxelmZRvanelo
sxvadasxva
feris saTvleli Cxireb
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
axdens
Sekreba-gamoklebis demonstrirebas, iT metoba/naklebobas akavSirebs
moqmedebasTan
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
მათ. I.4. მოსწავლეს შეუძლია
რაოდენობების შეფასება და შედარება.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
43
|
SevavsoT
mocemul raodenobamde
|
3
|
1.03
2.03
5.03
|
saxelmZRvanelo
sxvadasxva
feris saTvleli Cxireb
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Tvlis
an modelis gamoyenebiT mocemul ricxvamde Sevseba
|
მათ. I.1. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
44
|
ricxvebis
sxvadasxva gamoyeneba
|
4
|
6.03
7.03
9.03
12.03
|
saxelmZRvanelo
baraTebi
ricxvebiT 1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
ricxvebis
gamoyenebis magaliTebis miTiTeba rigiTi ricxviTi saxelebis gamoyeneba,
ricxvebis gamoyeneba raodenobis, Wdeebis warmosadgenad
|
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია
რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
45
|
mivumatoT:
1.2, an 3
|
3
|
13.03
14.03
15.03
|
saxelmZRvanelo
Tabaxisa
da muyaos furclebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekrebis
sxvadasxva konteqstiT (gadaTvliT, SevsebiT) Sesruleba
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
46
|
mivumatoT
4
|
2
|
16.03
19.03
|
saxelmZRvanelo
5
gaberili buSti
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekrebis
sxvadasxva konteqstiT (gadaTvliT, SevsebiT) Sesruleba
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
47
|
mivumatoT
5
|
2
|
20.03
21.03
|
saxelmZRvanelo
baraTebi
ricxvebiT 1,2,3,4,5
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekrebis
sxvadasxva konteqstiT (gadaTvliT, SevsebiT) Sesruleba
|
ება.
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
48
|
mivumatoT
6
|
2
|
29.03
30.02
|
saxelmZRvanelo
Tabaxis
furclebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekrebis
sxvadasxva konteqstiT (gadaTvliT, SevsebiT) Sesruleba
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
49
|
mivumatoT
7
|
2
|
2.04
3.04
|
saxelmZRvanelo
Tabaxis
furclebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekrebis
sxvadasxva konteqstiT (gadaTvliT, SevsebiT) Sesruleba
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
50
|
mivumatoT
8
mivumatoT
9
|
2
|
4.04
5.04
|
saxelmZRvanelo
Tabaxis
furclebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekrebis
sxvadasxva konteqstiT (gadaTvliT, SevsebiT) Sesruleba
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
51
|
vasaxelebT
da gamovsaxavt geometriul figurebs
|
4
|
6.04
9.04
10.04
11.04
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
Tabaxis
furclebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
figurebis
amocnoba, aRwera gamosaxva, modelis Seqmna
|
მათ. I.6. მოსწავლეს
შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა.
მათ. I.7. მოსწავლეს შეუძლია
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების გამოსახვა და ობიექტთა ურთიერთმდებარეობის
ამოცნობა.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
52
|
gamovakloT
11-s
gamovakloT
12-s davukavsiroT ukan Tvlas
|
3
|
12.04
13.04
16.04
|
saxelmZRvanelo
Tabaxis
furclebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekrebis
sxvadasxva konteqstiT (gadaTvliT, SevsebiT) Sesruleba
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
53
|
vipovoT
ucnobi Sesakrebi
|
5
|
17.04
18.04
19.04
20.04
30.04
|
saxelmZRvanelo
muyaos
oTxkuTxedebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
Sekreba-gamoklebis
moqmedebaTa urTierTSebrunebulobis gamoyeneba
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
54
|
gamovakloT
13-s
gamovakloT
14-s
|
3
|
1.05
2.05
3.05
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
gamoklebis
Sesruleba sxvadasxva xerxiT ( ukan Tvla 10 –is gavliT)
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
55
|
gamovakloT
15-s
gamovakloT
16-s
|
3
|
4.05
7.05
8.05
|
saxelmZRvanelo
saCuqrebis
sesaxvevi qaRaldebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
gamoklebis
Sesruleba sxvadasxva xerxiT ( ukan Tvla 10 –is gavliT)
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
,
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
56
|
gamovakloT
17-s
gamovakloT
18-s
|
3
|
9.05
10.05
11.05
|
saxelmZRvanelo
kompiuteri
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
moswavleebma
SeZlon saganTa jgufebSi raodenobebis dawyvilebiT Sedarebisas gansxvavebis
gansazRvra
|
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები
და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
57
|
viswavloT
qarTuli fulis gamoyeneba
|
3
|
14.05
15.05
16.05
|
saxelmZRvanelo
feradi
fanqrebi
|
1.aqtiuri
samuSao
2.
saxelmZRvaneloze muSaoba
3.
samuSao rveuli
|
ganasxvavebs
da asaxelebs erovnuli fulis niSnebs 20 is farglebSi
|
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია
რიგობრივი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
|
saSinao
davaleba,
saklaso
samuSao,
Semajamebeli
samuSao
(komunikacia,problemis
gaazreba, TanamSromloba)
|
No comments:
Post a Comment